سوالات متداول.
01.لورم ایپسوم
چه زمانی سفارش خود را دریافت می کنم؟
هنگام ثبت سفارش ، یک روز حمل و نقل مشخص می شود. پس از ثبت سفارش ، همان زمان تحویل نیز در تأیید سفارش قید می شود. بنابراین هرگز ممکن نیست که در هنگام سفارش ، روز ارسال در وب سایت متفاوت از تأیید سفارش باشد.
اکنون زمان تحویل بیشتر (بخشی از) سفارش خود را مشاهده می کنم. چگونه می توانم آن را لغو کنم؟
اگر زمان تحویل سفارش بیشتر از آنچه قبلاً مشاهده کرده بودید باشد ، لغو (بخشی از) سفارش البته امکان پذیر است. برای این کار می توانید با خدمات مشتری ما تماس بگیرید. آنها سفارش را برای شما لغو می کنند. مبلغ خرید ظرف دو روز کاری به حساب بانکی شما بازمی گردد. وقتی سفارشی قبلاً ارسال شده است ، دیگر قابل لغو نیست.
چه زمانی فاکتور سفارش خود را دریافت می کنم؟
وقتی هزینه سفارش را پرداخت کردید ، به طور خودکار فاکتور سفارش خود را دریافت نمی کنید. اگر می خواهید فاکتور دریافت کنید ، این کار به دو روش انجام می شود. راه اول از طریق حساب کاربری شما در فروشگاه ما است. وقتی وارد حساب خود می شوید می توانید سفارشات خود را ببینید و فاکتور را بارگیری کنید.
02. ارسالات
چه زمانی سفارش خود را دریافت می کنم؟
هنگام ثبت سفارش ، یک روز حمل و نقل مشخص می شود. پس از ثبت سفارش ، همان زمان تحویل نیز در تأیید سفارش قید می شود. بنابراین هرگز ممکن نیست که در هنگام سفارش ، روز ارسال در وب سایت متفاوت از تأیید سفارش باشد.
اکنون زمان تحویل بیشتر (بخشی از) سفارش خود را مشاهده می کنم. چگونه می توانم آن را لغو کنم؟
اگر زمان تحویل سفارش بیشتر از آنچه قبلاً مشاهده کرده بودید باشد ، لغو (بخشی از) سفارش البته امکان پذیر است. برای این کار می توانید با خدمات مشتری ما تماس بگیرید. آنها سفارش را برای شما لغو می کنند. مبلغ خرید ظرف دو روز کاری به حساب بانکی شما بازمی گردد. وقتی سفارشی قبلاً ارسال شده است ، دیگر قابل لغو نیست.
چه زمانی فاکتور سفارش خود را دریافت می کنم؟
وقتی هزینه سفارش را پرداخت کردید ، به طور خودکار فاکتور سفارش خود را دریافت نمی کنید. اگر می خواهید فاکتور دریافت کنید ، این کار به دو روش انجام می شود. راه اول از طریق حساب کاربری شما در فروشگاه ما است. وقتی وارد حساب خود می شوید می توانید سفارشات خود را ببینید و فاکتور را بارگیری کنید.
03.سفارش
چه زمانی سفارش خود را دریافت می کنم؟
هنگام ثبت سفارش ، یک روز حمل و نقل مشخص می شود. پس از ثبت سفارش ، همان زمان تحویل نیز در تأیید سفارش قید می شود. بنابراین هرگز ممکن نیست که در هنگام سفارش ، روز ارسال در وب سایت متفاوت از تأیید سفارش باشد.
اکنون زمان تحویل بیشتر (بخشی از) سفارش خود را مشاهده می کنم. چگونه می توانم آن را لغو کنم؟
اگر زمان تحویل سفارش بیشتر از آنچه قبلاً مشاهده کرده بودید باشد ، لغو (بخشی از) سفارش البته امکان پذیر است. برای این کار می توانید با خدمات مشتری ما تماس بگیرید. آنها سفارش را برای شما لغو می کنند. مبلغ خرید ظرف دو روز کاری به حساب بانکی شما بازمی گردد. وقتی سفارشی قبلاً ارسال شده است ، دیگر قابل لغو نیست.
چه زمانی فاکتور سفارش خود را دریافت می کنم؟
وقتی هزینه سفارش را پرداخت کردید ، به طور خودکار فاکتور سفارش خود را دریافت نمی کنید. اگر می خواهید فاکتور دریافت کنید ، این کار به دو روش انجام می شود. راه اول از طریق حساب کاربری شما در فروشگاه ما است. وقتی وارد حساب خود می شوید می توانید سفارشات خود را ببینید و فاکتور را بارگیری کنید.
04.بازگشت
چه زمانی سفارش خود را دریافت می کنم؟
هنگام ثبت سفارش ، یک روز حمل و نقل مشخص می شود. پس از ثبت سفارش ، همان زمان تحویل نیز در تأیید سفارش قید می شود. بنابراین هرگز ممکن نیست که در هنگام سفارش ، روز ارسال در وب سایت متفاوت از تأیید سفارش باشد.
اکنون زمان تحویل بیشتر (بخشی از) سفارش خود را مشاهده می کنم. چگونه می توانم آن را لغو کنم؟
اگر زمان تحویل سفارش بیشتر از آنچه قبلاً مشاهده کرده بودید باشد ، لغو (بخشی از) سفارش البته امکان پذیر است. برای این کار می توانید با خدمات مشتری ما تماس بگیرید. آنها سفارش را برای شما لغو می کنند. مبلغ خرید ظرف دو روز کاری به حساب بانکی شما بازمی گردد. وقتی سفارشی قبلاً ارسال شده است ، دیگر قابل لغو نیست.
چه زمانی فاکتور سفارش خود را دریافت می کنم؟
وقتی هزینه سفارش را پرداخت کردید ، به طور خودکار فاکتور سفارش خود را دریافت نمی کنید. اگر می خواهید فاکتور دریافت کنید ، این کار به دو روش انجام می شود. راه اول از طریق حساب کاربری شما در فروشگاه ما است. وقتی وارد حساب خود می شوید می توانید سفارشات خود را ببینید و فاکتور را بارگیری کنید.